6 gode grunde til at have en website!

Et simpelt spørgsmål. Hvad er et website? Helt enkelt er det et domæne, der består af forskellige undersider. Det burde vi alle vide nu.
Men overraskende nok ved vi alle ikke, de fordele et website kan give os og vores virksomheder, og det er chokerende at se, hvor mange virksomheder der 2017 faktisk stadigvæk ikke har en hjemmeside eller online tilstedeværelse! Hvis du har en virksomhed og ikke har en website endnu, mister din virksomhed de store muligheder der findes for indtjening. En website i sig selv kan bruges til at udføre mange forskellige marketingtiltag, for at hjælpe virksomheden med at vokse. Som virksomhedsejer skal du vide, hvor dine kunder er. Men hvad nu hvis kunderne ikke kender din virksomhed? og ikke ved hvad du kan tilbyde?, og ovn i det kan de ikke nå frem til dig. Det er en af ​​de risici, du tager ved ikke at have en hjemmeside og dermed ikke have en virksomhed som er repræsenteret online. Lad os se på de fordele der er ved at have en website.

Omkostningseffektiv
Du ved præcis, hvor meget dit website skal koste, og det er og det er det ikke noget at rafle om – Lad os tage en frisørsalon som et eksempel, den kan være modtagelig for mange af de almindelige hændelser, som kan få omkostningerne til at ryge i vejret. Et eksempel kunne være at, man glemte at slukke lyset, tyveri, skader, ekstra personale mv. En strategisk udviklet hjemmeside og online tilstedeværelsesløsning giver enorme fordele og koster nærmest ingenting.

Tilgængeligt døgnet rundt
Dine websites og sociale medier er tilgængelige 24/7/365. Forestil dig at du vil købe en vare fra en butik. Du sætter al den krævede indsats for at kører hen til butikken, men når du ankommer der er den lukket. Vi ved alle, hvor irriteret vi bliver i sådanne situationer. Du vil tænke dig om endnu engang inden du kører tilbage, givet den dårlige smag den lukkede butik efterlod ved sidste forgæves visit. (ok, kunne have været din egen skyld for ikke at have kontrolleret åbningstiderne men hey, dette er bare for at, komme med en pointe!). Du finder bare en anden butik, der er lettere tilgængelig. Da din hjemmeside er i drift døgnet rundt, kan kunderne nemt og bekvemt få adgang til din website og tjenester fra mobilen, lokale kaffebar, sofa eller sågar via Ipad/tablet i sengen.

Praktisk
Hvad er mere praktisk: Køre for at se efter forskellige butikker, der er tilgængelige for at shoppe efter en givende vare/ydelse, eller sidde i dit eget hjem og søge efter de produkter, du leder efter? Ret indlysende svar, medmindre du kan lide at køre rundt uden formål.
Smarte virksomheder realiserer dette og har således deres egen hjemmeside til at vise deres produkter og tjenester, så potentielle kunder kan søge online for de produkter/ydelser, de ønsker at købe.

Troværdighed
Ved at opbygge en website giver du din virksomhed mulighed for at fortælle forbrugerne, hvorfor de burde have tillid til dig samt de referencer og fakta, der understøtter disse muligheder. Tro det eller ej, de fleste vil søge internettet for et produkt eller en tjeneste for at, kontrollere troværdigheden før købet eller kontakten finder sted. Når du leverer en god service, ydelse eller et vare, er det sandsynligt, at der kommer et positivt mund-til-mund effekt omkring din virksomhed, som igen leverer, flere gentagelser af kontakt og ny forretning. Folk har en tendens til at stole på virksomheder, efter at de har gjort positive oplevelser med dem. Ved hjælp af dit website kan du kontinuerligt tjene forbrugere online og øge din troværdighed som virksomhedsejer.

Salg
Uden salg er din virksomhed dømt til at være en ommer. Ved at have en online tilstedeværelse giver du din virksomhed og dig selv muligheden for at sælge af dine produkter eller tjenester døgnet rundt til dine potentielle kunder. Medmindre dit lager er tomt eller du er booket af overarbejde, men det er jo et godt ’problem’ at have ikke sandt? At give din virksomhed den online tilstedeværelse, det fortjener, er afgørende for dit brand og din revisorer vil være enorm glad. Kort sagt, at være synlig online betyder at, du meget sandsynligt vil få flere kunder. Jo flere kunder og besøgende du har, desto mere salg vil du generere. Jo mere salg du genererer, jo gladere du er og dine aktionærer vil være, hvis du også har dem!

Marketing
At have en website og dermed en online tilstedeværelsesstrategi giver dig mulighed for at, markedsføre din virksomhed online. Der findes masser af, marketing strategier du kan bruge, til at annoncere og markedsføre din virksomhed med. Alle online marketing strategier har vist sig, at være effektive. Hvilke du vælger afhænger, af den type forretning du er i. Er du i tvivl om hvilken vej du skal vælge så tal med os for at, se hvilke der er bedst til din virksomhed.

Konklusion
Det er afgørende for enhver virksomhed, at have en hjemmeside. Jo mere professionel dit website er, desto flere fordele kan du få. Du er velkommen til at fortælle dine tanker ved at kommentere på dette indlæg. Du er naturligvis også velkommen til at, tjekke vores serviceside.
Lad os hjælpe dig med at udvikle en effektiv hjemmeside-løsning til din virksomhed, skræddersyet til at, fange dine potentielle kunder.

2 tanker om “6 gode grunde til at have en website!”

    1. Hej Lars.
      Ja det har du fuldstændig ret i.
      Her hos VI ER KBH gøre vi meget ud af Onsite optimering.
      Du kan under Service https://vierkbh.dk/service/
      se at alle vores sider er onsite optimeret.

      Han en rigtig fantastisk dag.
      Tak for indsparket igen.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *